kolmapäev, 2. jaanuar 2013

Igatsen Hawaii'd

Nüüd mulle meenub, miks mind vahel Eesti ilmad häirivad. Nimelt oktoobris sadas palju vihma, ilm oli rõske ja päikest polnud ollagi. Kuid võrreldes eelnevate aastatega, siis see sügis tundus olevat palju kuivem, aga samas siiski jahe.


Nüüd on juba mitmed kuud möödunud ja kätte on tulnud juba talv ja nimelt ka uus aasta, mis sai siis suure pauguga vastu võetud. Talve koha pealt algus oli mõnus ja rõõmustas mind väga, ronisin isegi põlvpükste ja UGG'idega lumme, kuna olin lume üle nii rõõmus. Nii ilus oli vaadata, kuidas puud olid kenasti härmas ja maa oli valge. Lumised talved mulle meeldivad, aga mitte selline sulailm nagu hetkel meil valitseb. Vahel autoga sõites tundub, et jääd kuskile kinni. Ja seda küll nüüd väga ei tahaks.  Talv talveks, loodan veel see talv käia uisutamas ja tuubitamas oma kallimaga :) 

Olen mõne oma sõbraga Hawaii'lt ikka vahelduvad eduga suhelnud. Nad mainisid mulle, et ka nende ilmad on läinud jahedamaks ja tuulisemaks, mis tähendabki siis nende talve. Inimesed rannas eriti ei käi, tegelevad oma igapäeva tegevustega ja naudivad elu. Sellegipoolest saavad nemad kenasti kleitides ja seelikutes ringi karata samas kui meie peame siin joped ja kasukad kapist välja otsima ning kindad-mütsid kätte-pähe ajama. Aga eks kummalgi ole oma võlud. Tunnen, et minu pruunistunud nahk on jälle heledamaks muutuma, millest on mul muidugi kahju. Tunnen puudust neist tänavaist, mida mööda jalutasin üksi kui ka sõpradega. Senimaani on mul meeles need öised mäkis käigud peale hilist tööpäeva sai Brtituga ikka korraks sealt läbi käidud ja paar burksi võetud. Ja nüüd olles Eestis mind kohe üldse ei tõmba kiirtoidurestorani burksid. Kõnnin neist kohtadest kaarega mööda ja söön midagi tervislikumat pigem. Samas igatsen ka seda jäätist, mida nii Cold Stone'is kui ka Paradise Flavors's tegime ja sõime. Need olid nii nämmad.  Nüüd vaatasin isegi üht videot ja tahaks kohe võtta jäätist ja seda segada mingite heade lisanditega. Tunnen ka puudust kohvijäätisest ja muudest troopilistest maitsetest. 


Küll oli hea aeg ikka Hawaiil, ikka pingsalt siin mõtlen kui peaksin Austraaliasse minema, siis kindlasti käin ka Hawaiilt läbi. Üks asi, mis mulle Hawaii juures meeldis, et seal käisin ma vabalt jala ringi, kuna see oli ju asustatud piirkond, kus elasin ja seetõttu sai ringi vaadata mõnusalt ning tundus ka tee lühem. Igatahes vahva kogemus oli ja soovin korra oma elus seal veel käia ja siis juba Kaarliga :) Pean ju oma sõbra tulevast last vaatama minema :P Nii vahva. 

Loodan, et ma ikka jõuan ka oma plaanidega nii kaugele nagu ma soovin ja õnneks on mul selleks kõigeks üks ülisuuresti toetav pere ja sõbrad, kes on minu jaoks imelised.  Musid-kallid neile :) 







Nüüdseks on juba pea 5 kuud ajast, mil lahkusin Hawaiilt. Oleme viimasel ajal Kittyga arutanud kokku saamist. Ehk õnnestub tal ikka kevadel meile Eestisse külla tulla, mis oleks ju maru vahva. Oleks ju tore mõnd oma Hawaii sõpra näha. Kitty aka Catherine läks peale keskkooli õppima Šotimaale, kuna esiteks seal oli odavam kui USA-s ja teiseks tundus see tema jaoks üks vahva kogemus olevat. Nõustun temaga. Elus tuleb maailma näha ja igasugu kogemusi saada ning võimalusi kasutada. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar