teisipäev, 23. oktoober 2012

2 Wonderful Years with My Love :)

Nüüd olen oma tibuga juba tervelt kaks aastat koos olnud ja see on olnud mu elu üks õnnelikumaid perioode. Ja ma tean, et meie tulevik näeb meile ette veel mitmekümneid aastaid. Uskumatu, kuidas elus võib leida nii palju õnne ühest lihtsast asjast, milleks on siis armastus. Meid ei lahuta miski. Ei olnud probleemiks minu pikaajaline viibimine Hawaiil ei olnud probleemiks see, et õpin Tallinnas ja käin ka mingil määral tööl.  Me suudame kõik takistused ületada ja koos oma õnne ja rõõmu nautida. Te ei kujuta ette milline meistrimees mu musi Kaarel on. Pole vist ühtki probleemi, mida ta lahendada ei oskaks. Saab autode, arvutite kui ka igasugu ehitustöödega kenasti hakkama. Ja kui mõni on küsinud, miks ma Tallinnast ühtki noormeest pole endale leidnud, siis küllap on põhjus nende oskamatuses midagi teha. Vajan meest, kes on kompetentne mitmel alal nagu seda on mu Kaarel.  Seega püüame lähiajal muretseda oma kodu ja ka mõne aasta pärast peret looma hakata. 
Meist sai paar täitsa huvitaval kombel ning selle algeks võib nimetada suurepärast sõprust, mis algas suhtlemisest ja temast sai nagu mu suhtenõuandja. Kuigi võin julgelt väita, et 3-4 aastat tagasi me ei saanud üldse omavahel läbi. Ja tasapisi suutis ta mulle lähenedes ka mu süda võita. Ja ma ei kahetse, et ma andsin meile võimaluse ja nüüd on sellest välja kasvanud imeline ARMASTUS.

KAAREL SAAR, MA ARMASTAN SIND ÜLE KÕIGE SIIN MAAILMAS!




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar