teisipäev, 31. jaanuar 2012

Miks just Havai?


Nagu ma juba enne mainisin, siis tudengitel on alalõpmata palju võimalusi. Siit ka väljendub minu võimaluste hulk Student Touri programmi valides. Seal on palju sihtkohti ning kõik sihtkohad ei ole sugugi ainult Ameerikas. Tegelikult on võimalik tudengil valida kolme kontingendi vahel, milleks on Uus-Meremaa, Austraalia ning loomulikult USA. Kuid arvasin, et Austraalia ja Uus-Meremaa on küll vahvad kohad ja kindlasti põnevad nagu USA-gi, aga siiski tahtsin mina minna avastama USA-d.

Samuti on ka USA-s mitte sihtkohti kuhu minna ja nendeks on(Nendele sihtkohtadele saab ka vajutada ning siis avaneb info selle piirkonna kohta Student Touri kodulehel):
Kuid minu ainuõigeks valikuks osutus Havai. Selle maaliline loodus kui ka huvitav kultuur pakkusid mulle huvi. Ning kui ma lõpuks avastasin, et Havai saared on täitsa keset merd, siis tundus see veel põnevam. Kuigi lisaks Havaile oleks kindlasti suur soov ka mujal käia, aga eks seda juba aeg näitab. Palju on raha, aega ja muid vahendeid. Esmalt tahan ilusti kohale jõuda ja seal kandis maad avastada ja siis tuleb juba edasi vaadata, mis teha.
Ma küll täpselt veel ei tea, millisele Havai saarele me minema peaks, aga küllap see selgub lähiajal. Kuigi räägitakse, et Maui on väga ilus saar, aga kuna seal käib vähem turiste võrreldes teiste saartega, siis ei ole seal ka väga palju tööd. Ning selle saare põliselanikud ei ole just kõige vastuvõtlikumad võõrastele. Kuid ma tahaks sellegipoolest Mauil ka käia, kuna selle loodus pidi Havai saartest kõige ilusam olema. Aga nagu öeldakse oma silm on kuningas, eks siis ole näha kui palju on selles ütluses tõepõhja. Maui idee tekkis tänu Urmasele, sest tema sõber elab seal, kes enamus oma ajast veedab Mauil ja suviti reisib Euroopas ringi.
Ma juba ootan oma Havai suve.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar